//little sketches,...

December 10, 2015





//LITTLE SKETCHES

Već duže vremena, po glavi imam neku ideju,.....kako bi bilo lijepo ujediniti sve ove fine, malene detalje, tople riječi, jednostavnost skandinavskog stila. Još kao cura u srednjoj školi znala sam crtati po  bilježnicama,...kratko vremena sam slikala sa akrilnim bojama i u akvarel tehnici. Međutim ova kombinacija sa markerima ,....oduševljava me. Nedavno sam otkrila i COPIC PERMANENT MARKERS, zahvaljujući mojoj kćeri koja pohađa grafičku školu , smjer medijski tehničar. Još uvijek nisu dostupni kod nas,....ali može ih se naći preko EBAY-a.
Trenutačno čekamo naš zajednički  mali set,...tako da Vam budem pokazala kako izgleda sa njima. Oni ostavljaju dojam kao da radite u akvarel tehnici.
Male ilustracije sa smislenim porukama,....ja tako nekako zamišljam ovaj mali projekt.
Vidjet ćemo,...

love
Anita xx





Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.