//easter quote + new sofa cover

March 28, 2016






// EASTER QUOTE + NEW SOFA COVER
//TO BE GRATEFUL

Biti zahvalan je vrlina bilo koje vjere i sveg onog u što vjeruješ.
Biti zahvalan na tome što uopće postojiš, dišeš, voliš, griješiš, učiš, rasteš, plešeš, plačeš,....jest dostignuće kojima svi težimo.
Stoga, ja za Vas imam predivan citat koji sam nedavno našla,...autor je nepoznat, ali meni se trenutačno jako sviđa.
" Live your life that causes your soul to dance inside your body."

A ja sam,...itekako zahvalana što sam bila u mogućnosti da promijenim navlaku za moj stari IKEIN trosjed. Materijal je jako sličan baršunu, nježno sive je boje. Hvala puno mojoj krojačici, Slavi. :)

uživajte u ostatku produženog vikenda

love

anita 


Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.