//EASTER AT ANNIEDECOR'S PLACE

April 19, 2017












//EASTER AT anniedecor's place


    Volim ovaj period godine, period kada se sve budi, živi, svo ono što zamre tijekom zime, oživi i poprima neki sasvim lijepi i mirniji ugođaj. Tako ja doživljavam Uskrs i on za mene upravo ima takav značaj,...gledam ga kroz prirodu, odnose, kako prema sebi, tako prema drugima i prema svemu onome što volim.
   Bilo da se radi o lijepom buketu cvijeća, kupljen kod lokalnih cvjećara ili bakica na pjaci,...ili možda igri fotografiranja i svjetla na mom kuhinjskom stolu, dekoriranja, vremena provedenog sa dragim osobama, šetnji, te predivnim zalaskom sunca,....sve to za mene ima posebni duhovni značaj.
  
  Uhvatit takav jedan moment i živit ga u trenu je zaista blagoslov,....moje cure su već velike, za dva dana će starija biti punoljetna, a mlađa tek za dvije godine. One su ove godine odlučile biti sa svojim prijateljima, tako da su fizički odsutne. Sjećam se kako mi je prijateljica govorila( naime ona ima dvije male curice) netom prije nego sam mlađu vozila na autobusni kolodvor: ”A joj,....moje još tako reći spavaju sa mnom, a tvoje putuju, i neće biti sa vama!”
  To mi je izmamilo osmijeh,lagano gorak okus, nevjerojatne brzine odrastanja, ali i lakoću samosvijesnosti doživljaja same situacije.

made with love


anita

Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.