//my weekend inspiration

October 9, 2017








//AUTUMN + WINTER GARLAND
weekend inspiration

"BE SECRETLY INCREDIBLE"


    Kao što sami Skandinavci kažu "Lagom",..što bi u našem slobodno prijevodu značilo ni premalo ni previše,...što bi značilo, ne pretjerivati ni u čemu. Eh, to bi bio moj životni moto, ravnoteža, balans u svemu.
 U tom "Lagom" ritmu je i protekao moj vikend,...malo dekoriranja, kućanskih obveza, te boravak u prirodi,...jučerašnja šetnja otokom što ste mogli vidjeti na insta story-u. 
Znam da nam je Božić daleko i da će nekoga ovaj moj "autumn/winter garland" asocirati na Božić,...ali ja jednostavno nisam mogla odoljeti a da ga ne napravim i to čim sam ugledala ovaj honeycomb papir kojeg sam pronašla na policama Muller-a. Od tog papaira sam napravila ukrase u obliku polukruga, zatim zvjezdice od zlatnog i crnog gliter papira i sve to nalijepila na ukrasni konop koji se do jučer nalazio na Lindt-ovoj bombonjeri. :) 
  Upravo takav "garland" je postao savršen za moju novu DIY vješalicu za odjeću.
I da ne zaboravim,...uza sve te aktivnosti obavezno napraviti mjesta za ritual ispijanja kavice i to po mogućnosti sama u jutarnjim satima. To posebno volim. ♡





Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.